Gym time

Gym time

środa, 27 sierpnia 2014

S.A.W. - mocna przedtreningówka

Mam dzisiaj trochę więcej czasu więc postanowiłem napisać kilka słów na temat przedtreningówki S.A.W. Firmy Trec. Jak każdy rozpoczynający swoją przygodę z siłownią nie słyszałem nigdy o boosterach azotu. O środkach pobudzających już trochę więcej. Znajomy z kilkuletnim stażem na siłowni zachwalał mi ten środek i nalegał żebym spróbował go przy zmianie treningu na dzielony twierdząc, że z pewnością będę zadowolony z działania. Przed zakupem wahałem się czy kupić ten suplement w kapsułkach, proszku czy w formie shotów. Po długich rozmyślaniach wybrałem proszek ze względu na łatwość przygotowania. 

Zalecana dawka na początek to 5 gram, którą można zwiększyć do 15 gramów gdyby nie odczuwało się działania S.A.W.u. W okresie gdy zaczynałem brać produkt Treca piłem dużo kawy, więc sugerowane 5 gram nie pobudzało mnie w żadnym stopniu, dopiero dawka 10 gram sprawiała, że trening stawał się łatwiejszy do przeżycia nawet jeśli ciężary i intensywność były bardzo duże.
Działanie S.A.W.u opiera się na dotlenieniu komórek mięśniowych i zwiększeniu waskularyzacji czyli ukrwienia, co jest zauważalne na pierwszy rzut oka (widać na mięśniach więcej żył niż zwykle). Jak stwierdziłem wcześniej trening z tym specyfikiem jest łatwiejszy, a mięśnie są bardzo napompowane, co dodatkowo motywuje do dalszego treningu.
S.A.W. wspomagać ma budowanie masy mięśniowej, ale śmiało można go stosować w okresie redukcji tkanki tłuszczowej podczas, której ucinając węglowodany tracimy trochę energii. Ja stosuję go właśnie w celu dodatkowego kopa przy diecie z nie za dużą ilością węglowodanów. Podobno najlepsze efekty są w połączeniu jakiejkolwiek formy kreatyny z S.A.W.em.
Osoby biorące suplementy przedtreningowe pierwszy raz mogą się wystraszyć uczucia pieczenia czy też kłucia pod skórą po zażyciu produktu Treca. Jednak nie należy się go bać, taki efekt daje beta alanina zawarta w tym suplemencie.
Gdyby ktokolwiek mnie teraz spytał czy jestem w stanie polecić jakiś środek przedtreningowy to z pewnością poleciłbym S.A.W. Nie jest drogi, bo kosztuje około 63 złote za 200 gram, co daje około czterdziestu porcji sugerowanych przez producenta (koszt jednej porcji to około 1 złoty 57 groszy). Jak nie trudno zauważyć wystarcza na sporo treningów gdy ćwiczymy trzy – cztery razy w tygodniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz