Gym time

Gym time

środa, 27 sierpnia 2014

Rest day

Odpoczynek to słowo klucz na dzisiaj. Jedyną aktywnością fizyczną na jaką sobie pozwoliłem była jazda na rowerku treningowym. Dwadzieścia pięć minut mi w zupełności wystarczyło żeby wykręcać koszulkę z potu. Z założenia środa i sobota właśnie tak będą wyglądały: odrobina wysiłku na rowerku treningowym i sporo odpoczynku. Trzeba dać organizmowi czas na regenerację zwłaszcza, że do tej pory czuję lekki ból w tricepsie. O plecach czy bicepsie nie wspomnę.
Jeśli chodzi o dietę to pozwoliłem sobie dzisiaj na lekkie odstępstwo od niej i sięgnąłem po burgery wołowe. Do tego mozzarella, sporo warzyw i można mówić o uczuciu spełnienia.
Przed jazdą na rowerku sięgnąłem po spalacz tłuszczu Fat Off firmy UNS

Jest to drugi spalacz, którego próbuję. Pierwszym był Olimp Thermo Speed z Olimpu, który średnio na mnie działał nawet w dużych dawkach. Z Fat Offem jest zupełnie inaczej, potliwość o nim jest ogromna. Przy naprawdę wymagającym treningu potrafię wracać z siłowni do domu wyglądając jakbym przed chwilą brał prysznic. Na ten spalacz zdecydowałem się ze względu na ketony malin zawarte w składzie. Właśnie o tych ketonach słyszałem bardzo dużo pozytywnych opinii. Głównie o ich działaniu ograniczającym apetyt i wspomagającym termogenezę. Ważne również przy wyborze Fat Off było to, że nie pobudza on tak ostro jak inne spalacze z wyższej półki cenowej i jakościowej. Dzięki temu wiem, że mogę go spokojnie wziąć późnym popołudniem wiedząc, że wieczorem nie będę miał problemów z zaśnięciem.

Po otwarciu tego reduktora tłuszczu wita nas przyjemny zapach malin. Kapsułki nie są za duże więc łatwo je przełknąć. Co jest raczej ważne zwłaszcza gdy trzeba łyknąć kilka innych suplementów w kapsułkach.

O efektach zbyt wiele napisać jeszcze nie mogę, ale pod koniec września gdy będę kończył opakowanie będę mógł wypowiedzieć się czy warto wydać pieniądze na ten specyfik. W tej chwili wydaje mi się na pewno lepszym wyjściem niż Olimp Thermo Speed, ale może po prostu ten spalacz na mnie nie zadziałał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz